17 Ocak 2014 Cuma

ÇOK TATLI BİR SÜRPRİZ :BİR TATLI MOLASI

Bu harika bayanın çekilişine katılmıştım yılbaşından önce. Kısmet bana çıkmış.
Yılbaşı kutlamadığım için sevgililer günü için anlaştıkmıştık.
Dayanamadım erkenden istedim pastalarımı.
Böyle cici bir kutuyla geldi.


İçinden bu ciciler çıktı.Bizim için özel tarihler.İsimlerimiz,baş harflerimizle iki cici kuş :)
Özlem Hanım'a kızdım biraz, biz bu pastaları nasıl yiyeceğiz diye :)




Nişanımda yaptırmadığıma o kadar pişman oldum ki.Neyse ki Özlem Hanım ile anlaştık devamı gelecek :)

Siz de sipariş vermek ister ,(gerçi üzülüyorsunuz yiyemiyorsunuz ama) ve
Özlem Hanım'a ulaşmak isterseniz :)



Diğer pastalarda şu şekilde :)









2 yorum:

  1. Özlem abla gerçekten özenli çalışıyor, bende yaptırmıştım ve bayıla bayıla yemiştik :D

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum.Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil