21 Şubat 2014 Cuma

GIRLA FİKİR İLE EUROFLORA GEZİMİZ

Blogum sayesinde tanıdığım güzel insan Gırla fikir blogunun sahibi Nazlı ile blog çalışmalarına hız verdik ve sizin için düştük yollara. O gün ikimizin  de ayakkabıları bizi mahvetmişti ama  bu durum bizi yıldırmadı. Düştük yollara.Ulus heykelden binip Euroflora'ya doğru yol aldık. Kısa bir uğraştan sonra mağazamızı bulduk. Sevgili Esma Hanım ile başladık mağazamızı gezmeye.

Ben Euroflora'yı ilk kez Çatıkatı İlkay'dan duymuştum.Hatta İstanbul'a gittiğimde gideyim diye düşünüyordum. Tabii Ankara'da olduğunu duyunca havalara uçtum.İşte bu sebeple mağazaya girince ilk başta kendimi kaybettim.Nazlı ve Esma Hanım muhabbet etmeye koyuldular, ben raflardan kendimi alamıyorum. 

Allahım, ne şirin şeyler öyle.Üstelik inanın daha önce Mudo'dan, Kütahya Porselenden aldığımın yarı fiyatı, hatta üçte biri. Mağazamız hem toptan hem perakende satış yaptığından şanslıydık. İstediğimiz ürünlerden de alabilirdik. Bol bol muhabbet ede ede, fotoğraf çeke çeke ilerledik. 
14.000 çeşit ürün var, hangisini inceleyeceğimizi şaşırdık. 
Partiler için malzemeler,renk renk çiçek, bahçe dekorasyonu,tabak çanak, saklama kapları, süsler, tablolar, şamdanlar,vazolar neler neler.
Sanki Küçük Eminönü.

Ben ileride bebeğim olacağı zaman (allahın izniyle) neler alacağımıbile şimdiden belirledim :)
Düğünüm için magnetleri de bir ara uğrayıp alacağım.




 Bu kuşlu tabaklardan daha önce almıştım hem de iki katı fiyatına :(



Çerçeveler kesinlikle İkea çerçevelerden daha güzel.



İnternet sitelerini gezerken bu aynaya bayıldım.Aklımda ama söz verdim alacağım onu.


Masal gibi masa.
Hepsi yemelik :)




 Bendeniz :)



Nazlı'cım



Bu yastıklar bir harika dostum.Üstelik fiyatlar gayet uygun.


Bu ferforje ağaç benimdir.Bekarlığa veda partim,doğmamış bebeğimin baby shower'ı için :)



 Yapma çiçekler gerçek gibiydi.



Bahçe dekorasyonu için...



Bunlarda tatlı sahibesinin bizlere hediyesi.Gerçi bir de bizim aldıklarımız var ama.Onlar sürpriz...



Çok ciciler değil mi? EEE biz ne yapacağız derseniz?Siz de internet üzerinden satın alabilirsiniz.Şimdilik sadece İstanbul,Ankara,İzmir de varlar.

Birlik Mah. 450. Cad. 27/A Çankaya - ANKARA Tel: 0312 496 21 00

7 yorum:

  1. Blog okumayı ve yazmayı işte bu yüzden seviyorum :) Bir sürü yeni şey öğreniyorum kendi adıma söylemem gerekirse.Sayenizde Ankara'da çok güzel bir yerin varlığından haberim oldu.Teşekkürler.
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok harika bir yer bende ağzım açık gezmiştim hatta bloğumda da yayınlamıştım

    YanıtlaSil
  3. Sürekli önünden geçerim ama nedense içeri hiç girmedim. İlk fırsatta uğrayacağım

    YanıtlaSil
  4. Ayy çok teşklerrr böle bi yerın varlığından haberım olduu Harikasınızzz

    YanıtlaSil
  5. Bende Ankara'da olduğunu bilmeyenlerdenim.En kısa zamanda uğramak için fırsat yaratmalı :)

    YanıtlaSil
  6. ayaklarımın acısını içeri girince unuttum, çıkınca tekrar hatırladım, o derece yani :)

    YanıtlaSil
  7. Ben Ankara da euroflora oldugunu bilmiyordum, sayenizde ogrendim. tesekkurler. Blogunuzu da cok sevdim takibe aldim, bana da beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil