24 Ocak 2015 Cumartesi

Organique Turkey ziyaretim

Merhaba sevgili izleyicilerim, uzun zamandan beridir bloguma yazı giremiyordum.Çünkü çok meşgul zamanlardan geçmekteyim.Bu başka bir postun konusu olur.Bugün ki konumuz Antalya gezimde Organique  mağazasına yapmış olduğum ziyaret.
Harika resimlere hazır olun.
Oganique ürünleri ile tanışıklığım yaklaşık bir yıl önce başladı.Kullandığım ürünlerden memnun kalınca Antalya gezimde mağazayı ziyaret etmek istedim.
Mağazanın sahibi sevgili Uğur Bey ile irtibata geçtik ve Güllük caddesindeki mağazada buluştuk.

Mağazada renkli renkli sabunlardan, cilt bakım ürünlerine,banyo tozlarından, şampuanlara kadar ürünlerin hepsini tek tek inceledim. Organique mağazası ismi gibi organik bir mağaza.Hatta içeriğinde paraben bulunan bir kaç ürünü de kataloglarından çıkarıyorlarmış.


Mağazada birbirinden renkli mumlara da ulaşabilirsiniz.
Doğal şampuanlar,duş jelleri, evde spa keyfini yaşayabileceğiniz ürünler...

Yukarıda gördüğünüz ürün bir duş jeli. Elimin üstünde denedim verdiği yumuşaklık muhteşem.Şiddetle tavsiye ediyorum.

Uğur Bey sabunların sadece temizlik amacı ile kullanılabileceğini sabunun yağ yakma cilt gençleştirme gibi bir özelliğinin olamayacağını ısrarla vurguladı.


Siz de Organıque ürünlerine ulaşmak istiyorsanız internet üzerinden bu imkandan yararlanabilirsiniz

2 yorum:

  1. Organik ürünler bi harika. sizi yeni keşfettim ve takibe aldım. bana da muhakkak beklerim...
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Beyaz mumlara bayıldım çok güzel görünüyorlar.Bloğunu takibe aldım beklerim...

    YanıtlaSil