19 Mayıs 2013 Pazar

FİLM TAVSİYESİ : 3 İDİOTS



AMİR KHAN VE BOLLYWOOD İLE TANIŞTIĞIM FİLM.
BENİM İÇİN FİLMDEN ÖTESİ ÖNCELİKLE BUNU SÖYLEMELİYİM.
EMİNİM ÇOĞU KİŞİ İZLEMİŞTİR VE EMİNİM İZLEYEN HERKES SEVMİŞTİR.

ŞARKILARI, OYUNCULARI, OYUNCULUKLARI HATTA DANSLARI İLE MUHTEŞEM ÖTESİ BİR FİLM.
BENİ BENDEN ALDI 3 SAAT BOYUNCA.
EVET 3 SAAT.
BEN İZLEMEYE BAŞLAYACAĞIM DA 3 SAAT OLDUĞUNU BİLMİYORDUM
VE FİLM BİTTİĞİNDE DE FARKINA VARMAMIŞIM.
SONRASINDA DA KAÇ KERE İZLEDİM BİLMİYORUM.
DOSTLUK,MASUMİYET, İNSANLIK AMA EN ÇOK GENÇLİK ÜZERİNE KURULU BİR FİLM.
SICACIK.
BEN HAYATIMDA BİR KAÇ ŞEYİN DEĞİŞMESİNİ BU FİLME BORÇLUYUM.
VE YİNE BU FİLM SAYESİNDE AMİR KHAN IN BİR ÇOK FİLMİNİ İZLEDİM.
YAPANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN. 
O DERECE



6 yorum:

  1. Benimde çok sevdiğim bir filmdir ilk yerdeki yıldızları izlemiştim öğrencilerimle beraber onlarda dersimize sizde böyle girsenize hocam demişlerdi yani izleyen herkesin mutlaka bir yerlerde kendine bağlayan filmleri var amir khan ve bollwood iyiki var diyorum:)) ne uzun yazmışım ya:)))

    YanıtlaSil
  2. ben sonra izledim o filmi ama o da müthiş.işte öğretmen demiştim :)) bence de herkes kendinden bir şeyler buluyor ve hollywood un dönüp dönüp aynı hikayeyi anlatan filmlerine çok iyi bir alternatif oluşturuyor

    YanıtlaSil
  3. ben sonra izledim o filmi ama o da müthiş.işte öğretmen demiştim :)) bence de herkes kendinden bir şeyler buluyor ve hollywood un dönüp dönüp aynı hikayeyi anlatan filmlerine çok iyi bir alternatif oluşturuyor

    YanıtlaSil
  4. BEN MAALESEF İZLEYEMEDİM BENDE BU ARALAR HİNT FİLMLERİNE SARMIŞ DURUMDAYIM FİLMDE KARENA KAPOOR VAR DİYE ÖN YARGIYLA İZLEMEMİŞTİM DAHA SONRA SALMAN KHANLA BİR FİLMİNİ SEYRETTİM ÇOK GÜZEL OYUNCULUĞU VARDI ÖN YARGIDA BULUNMAMAK LAZIM BU FİLMİDE EN YAKIN ZAMANDA İZLEYECEĞİM PAYLAŞIM İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  5. Bu filmi beğenmeyen yok,herkesin hayatının filmi olabilecek bir film bence.
    O kadar güzeldi ki,100kez bile izlenebilir bence.

    YanıtlaSil
  6. Ayyy en sevdiğim film. Gerçekten harika...;))

    YanıtlaSil