11 Mayıs 2013 Cumartesi

KİTAP TANITIMLARI: ZIKKIMIN KÖKÜ



BUGÜNKÜ KİTAP TANITIMIMIZ  AYNI ZAMANDA BİR FİLM AMA YOK BÖYLE BİR GÜZELLİK,SEVİMLİLİK.ÜSTELİK FİLM YERLİ YABANCI BİR ÇOK ÖDÜL ALMIŞ BULUNMAKTA. HANİ MUTLULUĞUN RESMİ VAR YA, BU DA HEM  KİTABI HEM DE FİLMİ.ISRARLA TAVSİYE EDİLİR.
Zıkkımın KöküMuzaffer İzgü'nün Adana'daki bir gecekondu mahallesinde geçen çocukluğunu anlatan romanıdır.
Yer yer mizah, yer yer dram ögeleri yer almaktadır. Kitapta yazar, yoksulluk içinde geçen çocukluk ve gençlik dönemini anlatmaktadır. Okuyucu, yazarın sürükleyici anlatımıyla onun ilk aşkıyla tanışır, ayrılıklarını izler, acılarını hisseder ve ailesi ile arasındaki ilişkiye karışır. Güçlü betimleme özeliği, okuyucunun kitaptaki olaylarla kendini özdeşleştirmesini kolaylaştırır.
Eser, 1992 yılında filme de alınmış; yurtiçi ve yurtdışındaki film festivallerinde pek çok ödül almıştır.
,
BU DA YAZARIN İZMİR KİTAP FUARINDA ADIMA İMZALADIĞI KİTAP.
HEP BAHARLARI YAŞAMAMI TEMENNİ ETMİŞ. AMA BEN HEP KIŞLARDAYIM.GERÇİ BU GÜNÜMÜZE DE ŞÜKÜR.


3 yorum:

  1. Benim sevdiğim bir yazardır M. İzgü ve bu kitap sıcacık çok güzel bir kitap. Filmini defalarca seyrettim ve en sevdiğim yerli filmlerdendir.çok güzel seçim:)

    YanıtlaSil
  2. seregon yazarın ve kitabın tanınmasına sevindim.kitap tavsiyelerim devam edecek.izleyicim olmaya da beklerim

    YanıtlaSil
  3. Etkinliğime seni de bekliyorum canım http://modalianlar.blogspot.com/2013/05/etkinlik-krmz-parcalar.html :)

    YanıtlaSil