11 Temmuz 2013 Perşembe

RAMAZAN' DA ADET OLMAK :)

 4 ya da 5 yaşlarındayım. Bir ramazan ayı , tabii o zaman kışa denk geliyor ramazan ayı. Annem benimle ve kız kardeşimle beraber oruç yiyor.Akşamleyin de hep beraber oruç açıyor.
Amannn Allahım annem hem günahkar hem de yalancı, ikiyüzlü..
Şu Adem'in Trenleri filmindeki çocuk gibi annemden nefret ettiğimi hatırlıyorum.
Neyse efendim büyüdük akil-baliğ olduk.Ama gel gelelim bu duruma bir türlü alışamadık.Sahura kalkamazsın daha doğrusu kalkmazsın çünkü zaten oruç tutmuyorum dersin.Sonra sabah kahvaltı yapamazsın çünkü abin, baban ortalıkta cirit atıyordur.Adetinizin denk geldiği bir komşuya inersin sonra onun çocuklarına yakalanırsınız.Sonra bir süre çocukların sizi kime rezil edeceğine filan kafa yorarsın. Yaşadığın şehir mutaassıpsa yine bin türlü bakışla karşılaşmamak için yemek yiyemezsin ya da oruçlulara karşı ayıp olmasın diye yemezsin.
2 yaz önce ramazanda Ankara'dayım. Sağ olsun kimse de oruç tutmuyor.
Ben böyle yetim çocuklar gibi bükmüşüm boynumu su içenlere filan bakıyorum.Sonra adet oldum valla gönlümce yedim içtim :) Erkek arkadaşım  çok kızmıştı. Bana ne yeaaaa , demiştim ben oruçken onlar yiyordu ama :)
KADIN OLMAK ZOR DEĞİL Mİ? SİZ NE DERSİNİZ BU İŞE?

7 yorum:

  1. Gerçekden kadın olmak zor :) Aynı şeyleri bende düşünüyordum vakti zamanında sizin gibi.

    YanıtlaSil
  2. Ay ben de hep yerken yakalananlardanım:D babama hep yakalanırım zaten en son dedeme yakalanmıştım:D yuh demiştim arkadaş kokusunu mu alıyor mübarekler:DD

    YanıtlaSil
  3. Ay ne güldüm yaaa. Sonu daha da güzel.:))))

    YanıtlaSil
  4. ehehehhe çok tatlısın çok güldüm
    hakikaten öyle, büyük şehirlerde kim kime dumduma, tutanlara daha çok şaşırıyorlar :)
    ama işte gene de alışkanlıklar değişmiyor, rahat rahat yiyip içemiyorum ben hala tutamasam bile :)

    YanıtlaSil
  5. canım bloğunu çok beğendim ve takibe aldım ;) bende beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Asıl bu konuda erkeklerin de biraz dikkatli ve bilinçli olması gerekiyor. Kimsenin gözüne bakarak yemeyi sevmem, ne oruçluyken ne oruçsuzken ama sanki ramazanlarda bu evin erkek ahalileri mutfakları daha bir ziyaret eder oluyor, özellikle büyüklerden. Aslında bundan öncesine bir şey yapamayız ama bundan sonrasına, oğullarımıza bu konuda biraz bilinç kazandırsak hiç fena olmayacak.

    YanıtlaSil
  7. In this exclusive and detailed guide (PDF format) I lay out all the farming secrets I've discovered in my entire time playing Farm - Ville.
    Don't expect to learn the game fast and definitely
    not without the right strategy. The fastest crops to harvest are the ones you succeed
    in harvesting not the quickest growing.

    Check out my site - best farmville 2 cheats ()

    YanıtlaSil