31 Ocak 2016 Pazar

2016 dilek listem (2016 Wish List)

2015 yılı benim için sıkıntılı başlasa da ikinci yarısı çok çok çok güzeldi. 
Emeklerimin karşılığını buldum.
Evimizi, arabamızı aldık.
 Çok mutlu oldum ve mutluluk artarak devam etti.
2016 yılı da öyle devam etsin inşaallah.
Hadi o zaman güzelliği mutluluğu çağıralım da o gelsin.
Ben 2016'dan sağlık mutluluk istiyorum.
Mesela bir bebişim olsun istiyorum artık.

Bebek Resimleri - Bebek Fotoğrafları - Bebek Albümleri |  görsel 7

Bebeğim olmadan önce artık hep hayalini kurduğum yurt dışı gezilerine başlamak istiyorum.
Çantamı sırtıma takıp dünyayı gezmek istiyorum.
İlk olarak nereden başlamalıyım sizce?
Ben Prag ya da Yunan adaları diye düşünüyorum.

prag ile ilgili görsel sonucu

Mesleğimi hayırlısı ile elime alayım istiyorum.
Güzel insanlarla tanışıp, arkadaş olayım istiyorum.

Yurt dışı gezileri istiyorum ama güzel ülkemin de her karışını doya doya gezmek istiyorum.
Mesela bir Karadeniz gezisi, sonra romantik bir Kapadokya turu, belki bir de Trakya.Sonra bir de güney turu, Ege turu :) 
OOOHHH. Misss.

Gelelim bir de parayla ölçülebilen dileklerime :)


İlk olarak kozmetik dileklerim şunlar efenim :)
Dior Over Corl Maskara:
Görkem Karman'ın hep tavsiye ettiği Chanel maskarayı denemek için gittiğim Panora Sephora'da mua' nın tavsiyesi ile bu maskarayı denedim ve aşık oldum. Benim gibi kısa, dik, cılız kirpikleri olan insandan bir Türkan Şoray yaratmayı başardılar.
Bu arada Chanel'i hiç beğenmedim. Sadece tek tek ayırıyor, yoğunluk vermiyor.
Fiyatı 115 liraydı.
6 ay kullandığınızı düşündüğünüzde o kadar yüksek bulmuyorum fiyatını.
Ancak elimde o kadar çok maskara vardı ki, birazını ablama kardeşime vereyim, biraz da bitirmeye çalışayım dedim. Ki böylelikle 2016'nın sonlarına doğru Dior'a yer açılsın.

dior overcurl mascara ile ilgili görsel sonucu

Yine bu Sephora gezimde Make Up Forever 'ın yeni HD fondöteni piyasada adından söz ettirmeye başlamıştı. Gitmişken onu da deneyim bari dedim. Ama ııı ııı cık aradığım değildi. Yine mua nın tavsiyesi ile YSL Touch EClat fondöteni denedim. 
Allahım sana geliyorum, dedim.
Hani yaşlandıkça ciltteki ışıltı kaybolur bir matlık gelir ya cilde, bildin mi?
Onu tek bir fırça darbesiyle yok ediyor.
Hiç bişey sürmemişsin ama ışıl ışıl çok sağlıklı bir cildin varmış gibi :)
Fiytı 180 civarıydı.

Hiç olmazsa elimdeki fondötenin bitanesini bitireyim hemen alıcam.
Yine 2016 nın sonunu bulur :(
Bir de Chanel'in krem allıklarını denemek istiyorum.
Zaten krem allık hastası olarak beğeneceğimi düşünüyorum.
Aklımda bir renk yok.
İlk yurt dışı seyahatimde free shop' tan almak istiyorum.

chanel allıklar ile ilgili görsel sonucu

Sonra bu sene beauty blenderlerı deniycem kısmetse :)
aslında indirim zamanı iki tane aldım ama daha doğrusu anneme aldırdım.
Konya'dalar.
Aslında bu wish list yer almaması lazım olan şeylerden sanırım :)
Ayrıca loreal true match, L.A Girl kapatıcı ve mat likit rujlar da denemek istediğim ürünler arasında :)
Pastelin likit kırmızı rujları da aklımda ama elimde çok fazla kırmızı var.
Kozmetik ürünler bu kadar.
Gelelim kıyafet mevzusuna.
Gerçekçi olacağım;benim memur maaşı ile Chanel, Dior almam pek mümkün değil.
Ama yavaştan Micheal Kors filan almaya başladım :)
Yeni favorim ise Ted Baker mağazasının hemen hemen hepsi.
Çok, çok çok seviyorum.
Şimdilik bir ayakkabı, bir elbise, bir de çanta aldım.
Çantayı bir postta gösterip hava atmayı düşünüyorum :)
ted baker jelly flat shoes ile ilgili görsel sonucu
Ayakkabımı daha önce göstermiştim, olsun bir daha göstereyim :)
Elbise ve çantayla kombin de yapacağım.
Beklemede kalın :)
Bunların hepsi zamanla olacak şeyler.
Şaka bir yana Allah vatana, millete hayırlı insan yapsın bizi.
Gerisi zaten gelir.
Tabak, çanak olarak Seçdüş' ün tabaklarını tamamlamak istiyorum.
secdus tabaklar ile ilgili görsel sonucu

Son olarak da kendi evime geçip dekorasyon konusunda bir mimarla çalışmak istiyorum; ama mümkün olmadığını da biliyorum. Çünkü uzun yıllar tayinci olacağım. Uzun süre de mümkün olmayacak :(

Siz neler bekliyorsunuz 2016'dan.
Hadi yazın.
Sevgiler

3 yorum:

  1. Bütün dileklerin gerçek olsun <3

    Bebiş ve geziler çok ilgimi çekti <3 Artı olarak bir benelüks turu yapsam fena olmaz

    YanıtlaSil