28 Mart 2014 Cuma

BALAYINDA NEREYE GİDELİM? MİKANOS, ÇEŞME, İTALYA?

Düğün tarihimizi aldık sevgili izleyicilerim
Bir aksilik olmazsa Mayıs 18 de düğünümüz olacak. Mekan, gelinliğim, ayakkabım ve diğer ayrıntılar içime sindi. Ama keşke bununla bitse.  O kadar çok ayrıntı var ki. Neyse ki bizim uzun bir süremiz vardı. 
Şimdi de bizi bir dert aldı. Balayına nereye gidelim? 
Bir türlü karar veremiyoruz. Aslında düğünümüz Şubat ayında olsaydı hiç düşünmemize gerek kalmayacaktı. Doğrudan Maldivlerin yolunu tutacaktık. Ama sevgilimin sözü var. En kısa sürede Maldivlere gidicez.
Uzatmadan soruyorum kızlar. Sizce nereye gidelim? Çeşme, Santorini-Mikanos, İtalya(Venedik).

Santorini ve Mikanos biliyorsunuz muhteşem yerler. Hem balayı diyince deniz kenarında bir yer olması gerekirmiş gibi geliyor bana. Hem bu alternatifi değerlendirirsek yurtdışı seyahati yapmış olacağız.


 Şu güzelliğe bakar mısınız? Mavi beyaz. Bizim Alaçatı'ya çok benziyor. Yalnız dediğim gibi, sonuçta yurtdışı deneyimi olacak. Mesela daha uygun fiyata alışveriş yapabileceğiz.








İzmir Kordona benzettim :(




İkinci alternatifimiz İtalya.
İtalya'da benim için aşıklar şehri. Hem yurtdışı seyahati için daha önemli tecrübe. Aşk çeşmesi, Collesium,  Venedik, Milano. Oh, my God! diyesim geldi.
Her şey güzel ama bu seyahatin de eksisi var. O da bu geziyi turla gerçekleştirmemiz gerek ve bu durumda sanki pek balayı değil de, herhangi bir geziye gitmiş gibi olacağız. 
Ama hala en güçlü adayımız İtalya.








Aslında bence balayı konusuyla ve diğer zibilyon tane konuyla ilgilendiğimden yine son ana kalacak ve biz çeşmeye gidicekmişiz gibi geliyor. Biliyorsunuz ben İzmir' de okudum. Canım ne zaman istese çeker giderdim Çeşmeye, Alaçatıya. O yüzden Bu alternatif pek ilgimi çekmiyor. Diğer yandan da ''Ne uğraşıyorsun? Git Çeşmeye. Yat güneşin altına, sakızlı dondurmanı yala, kurabiyeni ye, kahveni iç.'' diyorum kendi kendime.








Fiyat olarak üçü de hemen hemen birbirine yakın. Sizce ne yapalım, hangisine gidelim? Allahım biri bitse başka bir ayrıntıyla uğraşıyorsun bu evlilik olayında.
Not: Hiç bir yere gitmeyip bir hafta evde yatıp uyusam mı? Yorgunluğum ancak öyle geçer.

9 yorum:

  1. Ahh tatlım bitmezz bitmez biz evleneli 7 sene oldu, herşey o kadar çabuk olup biticek ki, o yüzden her detayın keyfini çıkar, ben oyumu İtalya'dan yana kullanıyorum tur olsun siz aşkınızı heryerde yaşarsınız unutulmaz bir anı olur, yunanistan ise daha yakın 2. yılda gidersiniz belki :) sakın erteleme bir an önce biletini al yoksa kalınca kalıyor :)

    mutluluklar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. merhaba ilk yorumu ben bırakayım:) Benim tercihim hiç düşünmeden Venedik olurdu. Çeşmeye her zaman gitme şansınız olur. şimdiden mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Santorini muhteşem gözüküyor.
    Barcelona ya da Toscana da çok güzel olabilir. Kanarya Adaları?? O da bir alternatif
    (Tatil etkisiyle gaza gelmiş Mor Rimel) :p

    YanıtlaSil
  4. mrhba aynı gün evleniyoruz :)
    bence santorini

    YanıtlaSil
  5. Santorini!!! Çeşme'ye başka zaman da gidersin canııım:) Venedik'i ben gördüm evet güzel ama özellikle yazın inanılmaz kalabalık, tıklım tıkış bi şehir. Eminim beğenirsin orayı ama balayı için kesinlikle Yunan adaları derim ben;)

    YanıtlaSil
  6. bence italya olmasin cünkü gezilmekle bitmeyen ayri bir dünya sanki.Balayi ciftlerin dügün telasindan sonra sadece dinlenmeleri gerekiyor :) tercübe konusuyor ::) insan sadece dinlenmek uyumak yemek sevdiceginle bas basa olmak istiyor :)) bilmem anlatabildimmi

    YanıtlaSil
  7. Tam çeşme/Alaçatı diyecektim ki, zaten daha önce gittiğin bir yermiş :)Biz de Alaçatı ve İtalya arasında kararsızlıkta kalmıştık ama dediğin gibi turla gitmek, sabahın köründe kalkıp oradan oraya gidip yorulmak yerine, sakin bir kafayla başbaşa kalmayı tercih ettik. Sanırım bu durumda Myknos kalıyor ama mayıs ayında denize girilir mi emin olamadım. Ağva evlerine de bir baksan?

    YanıtlaSil
  8. ben balayımızı evde geçirmeyi düşünüyorum. zaten büyük bir stresin altından çıkacağım bi de yolculuk falan çekemem . =)

    YanıtlaSil