24 Mart 2014 Pazartesi

NİVEA! Cocoa Butter Vücut Nemlendiricisi

Sevgili Gülsen'in 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinliğinde Sponsorlarından biri de Niveaydı. 
Bildiğimiz üzere bu ürün ve serisi piyasaya yeni çıktı. Denemek bana henüz nasip olmamıştı ki etkinlikte hediye edildi.
Ben de bu ürünü sizler için denedim. Hatta sevgili kocacım da denedi. İkimizin yorumları ise şöyle efendim :)


Şişesinin tasarımı gayet hoş.Kapağın açılması ve etrafa bulaşması gibi bir sorun yok. Kapağı açar açmaz ürünün fışkırması gibi bir durumda yok.Bu sorunlar önemsiz gibi dursa da ürünün fonksiyonunu azaltıyor.



Yapısı böyle.Bence ideal bir kıvamda. Ne fazla katı ne de fazla sıvı. Kokusu muhteşem. Gerçi bu kişisel bir tercih ama ben sevdim. Fazla keskin değil. Hızla emiliyor ve kesinlikle yapış yapış olmuyor. Yoksa kesinlikle çöpü boylardı.


250 ml . Fiyatı da 14, 9 mış. Bana uzun süre gider. Gerçi bir de eşim kullanacak. 


Kullanma kılavuzu arka kısmında yer alıyor :)
Evet yazının sonunda geldik.Ben bu ürüne bir şans verin derim.

Not:Bundan böyle her sabah bir yazı ile karşınızda olucam efendim.Tembelliğe paydos.
İnstgram da beni takip etmek isterseniz adım kendininruhdoktoru

3 yorum:

  1. Bende çok sevdim bu ürünü kokusu güzel :)

    YanıtlaSil
  2. bende çok severek kullanıyorum kokusu çok hoş gerçekten:)

    YanıtlaSil
  3. merak ediyorum denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil