25 Mart 2014 Salı

GÜLSHENDOGAN İLE 8 MART ETKİNLİĞİ # 3

Demiştim size 'Bu seri uzar gider.' diye. 3. post ile devam ediyoruz.

Harika Lindt çikolataları ve büskevitler :) Çikolataya çok düşkün olmayan biri olarak şiddetle tavsiye ederim. Harikalar. Çoktan yenip bitirildiler.


Kancaev çay kaşıkları. Yeni evlenecek (düğünü olacak) biri için mükemmel hediyeler.


Dr.Oetkeri anlatmama gerek var mı? Hepimiz alıp kullanıyoruz zaten.


Henüz denemedim ama Söke un da bizimleydi.


Doğadan elimizden düşmeyen bitki çayları ile bizi yine yalnız bırakmadı.


Doğuşçay süpersin ya.Bu ne cömertlik. Hele bir de cipsleri var ki. Kesinlikle harika olmuş. Kalite zaten belli. anlatmaya gerek var mı?


Duru bulgur'u ben etkinlikten gelince sevdim. Zaten pilav diyince bulguru pirince tek geçerim. Şiddetle tavsiye edilir. Berrak turşular da çok güzeldi. Hele bir de salatalık şeklinde hafıza kartı var ki bayıldım :)


Şimdi bişey diyeceğim ama abartı demeyin. Ben peyniri ayda yılda yiyen bir insanım ama bu peynirleri yorumlamak için denedim. Baharatlı ve sosise benzeyen ve üste küçük kavanoz gibi olanını sevmedim. Ama van peynirine, burgu peynire, normal beyaz peynire bayıldum.Şiddetle tavsiye ederim. Bundan sonra bizim eve hepsi alınacak.Çünkü eşim benim sevmediklerimi de sevdi.


Otacı, cryene, lavera da bizlerleydi.Deneyimlerimi paylaşacağım.



Neutrogena ahhh norveçli Bilim adamları. Kremleri henüz denemedim ama kokularını çok sevdim. Greyfurt, portakal gibi kokuyor ama kesinlikle şekerli değil. Yorumlarım sizinle olacak.


Beni çok şaşırtan bir marka.Ablam eşarplarını kullanır. Biliyorsunuz gayet pahalı bir markadır. Bize de şal göndermişler ama ben rengini sevmedim. Kahverengiydi benimki :( ama yumuşacık :) Bence markaya şans verin.


İlk Alix avien ürünlerim. gerçi ojeleri vardı ama ürünler ilk. Yorumlarım gelecek.


Çilek2in çikolataları ve anahtarlığı. Minik Fabrikanın sabunu, kokusu :)


Bebak ürünleri.Deneyip yorumluycam :)
                                                                 

 

Watsons da bzimleydi :)


Watsons kutusundan çıkan bir ürün.Arkası yarın :)


Axesayra çok şık ve uygun fiyatlı bir marka.Bir göz atmanızı öneririm. Ben yakın zamanda güzel bir alışveriş yapıcam Axesayra'dan :)


İnanmazsınız ama almam gerekiyordu ama fırsatım olmamıştı. Etkinlikten geldi. Teşekkür ederiz Cook.


Ve sizin için yorumladığım Nivea.

Bitti sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Devamı gelecek :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder