28 Nisan 2014 Pazartesi

RT Core Collection Fırça Seti

Bu aralar herkesin dilinde Real Techniques fırçalar dolaşıyor, tabiri caizse blog dünyasını kasıp kavuruyor. 
Uzun süre bu popülaritesi yüksek fırçalarımızı  yurtdışı sitelerinden edindiler.Ben makyaja yeni başladığım ve gümrük mevzu yüzünden cesaret edemediğim için uzun süre bu furyaya katılamadım.  Sonra sırasıyla Kozmela, Migros, Gratis, Watsons da yerlerini aldılar. Buralarda da yurt dışı fiyatına göre oldukça fark var. Ama başka da şansımız yok ki :)  Tabii bir de özellikle İnstgram üzerinden 3 katı fiyata satmaya çalışan köylü kurnazları vardı. Onlardan hiç bahsetmek istemiyorum.
 Kadınlar günü vesilesi ile 8 Mart haftasında Kozmela büyük indirimlere gitti. Mesela Core Collection'u ben 50 TL'ye aldım :)  


Gelelim Core Collection'a. Uzunca sayılabilecek bir süre bu fırçayı sizin için denedim. Şimdi sıra geldi yorumlamaya.





Core Collection'ın içinde Buffing Brush, Contour Brush, Pointed Foundation Brush ve Detailer Brush adlı 4 fırça var. Hepsi mikrop tutmayan sentetik kıllardan yapılmış fırçalar.

Buffing Brush açık ara setteki favori fırçam. Pudra ve fondöten uygulamak için tasarlanmış. Her ikisi için de uygun bir fırça ama ben genelde fondötenle kullanmayı tercih ediyorum. Oldukça yumuşak bir fırça. Fondöteni kolay ve düzgün bir şekilde dağıtıyor. RT Expert fırça bile eline su dökemez.



Contour Brush özellikle bronzer uygulayarak yüzü şekillendirmek için tasarlanmış. Kontürleme ve allık uygulamak için ideal bir fırça.Hatta bu fırçayı Blush brush'ın bir boy küçüğü diye düşünüyorum. Ben iki ürünü de severek uyguluyorum. Buffing brush'tan ikinci favori fırçam.





Pointed Foundation Brush setin bence en başarısız fırçası. Bir çok blogger da aynı fikir de. Fondöten kullanılmak üzere tasarlanmış ama çok dar ve ince bir fırça olduğu için kimsenin bu fırçayla tüm yüze fondöten sürdüğünü duymadım, görmedim. Ben bir deneyim dedim ama yok, çok vakit alıyor ve iyi dağıtmıyor. Fırçanın kıllarını biraz sert buldum. Sıvı ürünleri iyi dağıtamıyor, çizgi çizgi bırakıyor.







Detailer Brush minicik bir fırça. Bu fırça genelde ruj ve concealer fırçası olarak kullanılıyor. Ben ise yüzümdeki  leke, sivilce izlerini kapatmak için  kullanıyorum. Ruju da gayet güzel  uyguluyor. Hatta kalın Eyeliner seviyorsanız bu fırçayı eyeliner fırçası olarak kullanabilirsiniz.






Set küçük bir fırça kılıfı içinde geliyor. Katlayıp çantanıza atabileceğiniz, içine birkaç fırça daha ekleyip seyahate çıkabileceğiniz, masanızın üzerinde fırçalık yapabileceğiniz oldukça kullanışlı bir dizaynı var. 




Özellikle yurtdışı fiyatını baz alırsak (18$) göre oldukça iyi bir fırça seti olduğunu düşünüyorum. Sizin bu konudaki fikirleriniz nedir? Bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder