25 Nisan 2014 Cuma

Çalışan Bayanlar (Özellikle Kamuda) İçin Kıyafet Önerileri

Merhaba Sevgili Takipçilerim, 
Umarım hayatınızda her şey yolunda gidiyordur.
Bugün sizinle dertleşmek istiyorum.
Biliyorsunuz yakın bir süre önce bir kamu kurumunda avukat olarak çalışmaya başladım. Daha da yakın bir zamanda başka bir kamu kurumunun uzmanlığını kazandım. Maaşım hemen hemen 1, 5 bin tl artacak.   
Hayatımda önemli bir gelişme olmazsa artık sadece Ankara'da çalışacağım :)
Dertleşmek istediğim konu tabii ki bu değil :) Zira çok güzel bir haber bu benim için.
Sorun şu ki çalışmayı reddeden bir bünyem var. Sabahları o yataktan kalmak benim için o kadar zor ki :(( (Yazar burada gözyaşlarını tutamamaktadır.)
Haliyle olabildiğince geç kalkıp beş dakikada üstümü giyip evden nasıl çıkıyorum hiç bilmiyorum.
Çalışma hayatına atılmamın öncesinde hemen hemen kot pantolonunu üstünden çıkarmayan ben için kıyafet seçmek bir dert.
İşte bu postun yazılış amacı da bu.
Özellikle Kamuda çalışan bayanlara yardımcı olmak.

Gördüğüm kadarıyla Ankara'da bayanların döpiyes giyme zorunluluğu yok. 
EEE, Ankara'da yoksa nerede vardır, diyerek size ayak bileklerinize değin uzanan maksi etekleri tavsiye ediyorum. Üzerine de çok salaş olmayan penye bluzlerden giyebiliriz.


Yine Jennifer Lawrence'in giydiği etek ve gömlek sıradan bir iş günü için ideal. 
Hatta oldukça sevimli ve şık.


Neyse ki artık çok cici elbisele var. Hele bir de pileli etekler. Siyah ve lacivert varlığını korusa da artık siyah ceketlerimizi renkli parçalarla kombinleyebiliyoruz.







Her ne kadar rahat giyinmek ilk tercihimiz olsa da haftada bir takım elbise giymek bence harika oluyor.

                                                     


Kendimi inanılmaz şık hissediyorum. 
Sanki o günlerde içimde daha çok çalışma hissi oluyor.
Emin değilim o yüzden sanki dedim :)

                                                    





Takımın da her türlüsünü seviyorum, eteklisini, pantolonlusunu.
Bu konuda İpekyol, Chima,Journey,Adil Işık en çok ziyaret ettiğim mağazalar.
Özellikle son zamanlarda Journey'de inanılmaz güzel parçalar var.

    

Hele sezonun favori rengi bebe mavisi bu takım için ölünür.
Sizce de öyle değil mi?


Bir de klasik parçaları, hırkalarla ve kazaklarla tamamlayınca da hem şık hem de rahat hissediyorum kendimi.

Kim Kardashian'ın İş kadını şıklığı gibi mesela.

Şık olmak isteyen bir kadının illa ki Kate 'in stilini incelemesi gerek.
Çünkü kıyafetleri o kadar şık ki. Çalışan bir bayan pekala onu örnek alabilir.



Canım benim! Sizce de çok şık değil mi?







Tabii bir de çalışan kadının en büyük silahı beyaz gömlek var ki.
          Kilit parça.


       
              

Giyecek hiç bir şey bulamazsan beyaz gömleğini giy, çık :)





Yine bu elbise hem çok şeker hem de şık.
Carla Bruni'nin tarzı da gayet güzel.

Peki siz bana ve her gün ne giysem derdiyle uğraşan kadınlara ne tavsiye edersiniz?










3 yorum:

  1. Takım elbise giyme zorunluluğunun olmaması ne güzel, özellikle çalışan bayanlar için bazı kilit parçalar var
    bir kalem etek beyaz gömlek siyah küçük elbise gibi, bunlar olursa elinin altında hiç korkma ne kombinler çıkar, ayrıca yeni görevin içinde çok tebrik ederim maaş artış oranı harikaa :)

    YanıtlaSil
  2. Fularlari tavsiye ederim. Ayni kiyafeti farkli fularlarla kullanabilirsiniz. Cok ta sik duruyor.

    YanıtlaSil
  3. Canım fiziğinde müsait bunların hepsi sana çok yakışı bence :) Yeni işine de çok sevindim, gözün aydın, hayırlı olsun.

    YanıtlaSil