4 Şubat 2014 Salı

KOMİK BİR SİTE:DOA KOZMETİK VE SANDAL AĞACI DUŞ JELİ


Siz sevgili blogger arkadaşlarım sayesinde tanıştım Doa kozmetikle. Çok da memnun kaldım bu tanışıklıktan. Ararsanız Pınar isimli tatlı mı tatlı bir hanımla muhatap oluyorsunuz. Sizi her konuda aydınlatıyor.
 Doa Kozmetiğin en sevdiğim özelliği ile başlamak istiyorum.
Bu kapitalist ekonomi sistemi içinde insana değer vermeden yana duruyorlar. 3 kuruşun hesabını yapmıyorlar. Bunun en canlı örneklerini Ekşi Sözlükte bulabilirsiniz. Hatta Shea yağından bahsederken Afrika'daki kadınların tek geçim kaynağı olduğunu vurgulamak ayrı bir insanlık dersi kanımca.
Diğer sevdiğim özelliği ise mucizelere inanmamaları. Tek kullanımda mucize vadeden firmalara karşı ''Sayın kullanıcı, güzelliğin böyle bir formülü olsa biz gireriz ürünün fıçısına, Megan Fox gibi çıkarız '' yazarak espri anlayışlarını cömertce sergiliyorlar.
Bizim son yaptığımız blogger buluşmamızın da sponsorları arasındaydı ve oldukça cömerttiler. Böylelikle bir çok ürününü deneme fırsatım oldu.

Öncelikle sandal ağacı duş jelini çok sevdim. Jelin içinde bildiğiniz ağaç parçaçıkları var ve vücuda peeling etkisi yapıyor. Ben şahsen bu peeling etkisini çok sevdim. Ürünü kullanırken doğallığını hissedebiliyorsunuz. İçeriğinde parfüm var gözküküyor ama ben kokusunu hiç alamadım. Fiyatı da gayet makul. Hele bir de indirim zamanlarında tadından yenmez.

Firmanın elimde daha denemem gereken o kadar çok ürünü var ki.Keratinli saç bakım maskesi, vitamin yağları, shea butterı, sabunları. Ama onlar da başka postların konusu olsun, değil mi?

Ayrıca yakın bir gelecekte sizin için doa kozmetikle sürprizlerimiz olacak.Takipte kalın. Sevgilerimle

3 yorum:

  1. Hepsini dene canım merakla bekliyorum yorumlarını. Doa kozmetik gerçekten güzel bir site

    YanıtlaSil
  2. Excellent goods from you, man. I have understand your stuff
    previous to and you're just too wonderful. I really
    like what you've acquired here, really like what you're stating
    and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still care for to keep it sensible.
    I cant wait to read much more from you. This is really a wonderful website.


    My weblog :: ales kurslari

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu çok begendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil