17 Şubat 2014 Pazartesi

YATAK ODALARINIZIN DEKORASYONLARINI BİZİMLE PAYLAŞMAYA NE DERSİNİZ?

Nasılsınız sevgili izleyicilerim? Beni soracak olursanız ,iç güveysinden halliceyim. Allah biliyor ya, zor günler geçiriyorum. Çalışma hayatının ve devlet dairelerinin iki yüzlü insanları, özelde ev, eşya , aile üçgeni; bir yandan da nikah hazırlıkları. Evlenmek ne kadar zormuş. Git,dolaş,eşya al, evi temizle, eşyaları yerleştir.

Öyle kolay da yerleştirilmiyor ki. İşte benim tam da burada bir fikrim var. Bu fikir de son günlerde youtube sık sık yabancı bloggerların room tour -oda turu- videoları izlemiş olmamın büyük payı var.

Diyorum ki biz de oda turu yapsak ama resimlerle.Siz de kabul ederseniz her hafta bir kişinin odasına misafir olacağız. Böylelikle birbirimizin dekorasyon fikirlerinden yararlanacağız. Çünkü netteki yatak odaları çok uçuk ve ulaşılabilir değil.  Ne dersiniz? Zor günler geçiren bana dekorasyon konusunda biraz yardımcı olmak istemez misiniz?
İşte nette bulduğum bir kaç örnek:








2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Öncelikle Allah yardımcınız olsun diyorum. Gerçekten devlet dairelerinde kimin ne olduğu belli değil. Herkes birilerine yaranmaya çalışıyor ve ikiyüzlü davranıyor. Üstelik amirler de sizin onlar gibi olmanızı istiyor. İlla ki ocu bucu şucu olmanızı istiyor. Olmayınca da adaletsizlik diz boyu :( Bu sorunları ben de yaşıyorum malesef.
    Yatak odası meselesine gelince öncelikle eğer kirada oturacaksanız malesef evlerde artık yatak odalarını küçük yapıyorlar. Bu sebeple yatak odanızı aşırı büyük almayın derim. Ama eğer kendi eviniz olacaksa o zaman iş değişir tabii :) Gönlünüzce alabilirsiniz. Ben bellonodan bolivya yatak odası takımını almıştım. Kapıları sürgülü değil ve yatak başı da deri değildi.

    YanıtlaSil
  2. Şu yayınladığın yatak odalarından sonra kim cesaret ederki kendi yatak odalarını yayınlamaya :) ben etmem zaten locmanda oturuyoz ufacık yatak odası değil bildiğin kiler :)

    YanıtlaSil