1 Temmuz 2014 Salı

ULRİC DE VARENS PARFÜMLERİ


Merhaba Sevgili İzleyicilerim,
Umarım hayatınızda herşey yolunda gidiyordur.
Bugün size ilk defa #sihirlimaviyleannelergünü de bize hediye edilen Ulric de Varens 'in Reve parfümünden bahsedeceğim. 
Burada parfümlerimi  size yazmıştım.
Açıkcası parfüm zevkime oldukça güvenirim.
Oldukça da geniş bir parfüm koleksiyonum var.
Genelde de marka parfüm kullanmayı tercih ederdim.
Ancak diğer parfüm markalarına biraz haksızlık etmişim.



Örneğin Ulric de Varens oldukça uygun fiyatlı 39.99 tl.
Kokusu oldukça kalıcı.
Ferah bir yaz kokusu.
Turunçgilin kokusunu alabiliyorsunuz, tabii bir de ona eşlik eden çiçek kokularını.
Watsons, Gratis ve internet üzerinden satın almanız mümkün.
Ayrıca firmanın diğer bir parfümünü daha denedim ve o da gayet hoş.
Denemeli ve bu markaya bir şans vermelisiniz.
Buradan firmaya ve bizi firmayla buluşturan İlknur'a teşekkür ediyorum.
Öpüyorum.
Görüşmek Üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder