15 Temmuz 2014 Salı

Yeni Keşif: Stil Giyin


Merhaba Sevgili İzleyicilerim,
Umarım her hayatınızda her şey yolundadır.
Bugün size yeni keşfim StilGiyin.com 'dan bahsedeceğim.


Artık bir çoğumuz Avmlerin loş ve havasız mağazaları yerine evde, iş yerinde oturduğumuz yerden alışveriş yapmayı tercih ediyoruz.
İnternet üzerinden satış yapan sitelere de her gün bir yenisi eklenirken.
hepsinde gönlümüze göre parçalar bulamıyoruz..
Her gün iş yerime geldiğimde baktığım ilk şey mağaza vitrinleri misali bu siteler olunca her gün ne alsam stresi yaşıyorum.
Falan sitede bir şey gördüm ama dur bir de şu siteye bakıyım derken başım dönüyor.
İşte StilGiyin.com bu noktada devreye girdi.
Binlerce site ve markayı bünyesinde toplayarak bizleri çok büyük bir dertten kurtardı.
Şöyle ki mesela uzun zamandır Midi Etek arıyordum;ama mağaza mağaza gezmeye hiç fırsatım olmuyordu.
İnternette de hiç denk gelmemişti.
Bu siteyi görünce hemen Etekler kısmını tıklayıp istediğim eteği kapıverdim.


Eteğimi Milla Trendyol kampanyasından aldım.
Oysa benim her gün baktığım sitelerden değildi.


Eteğim nasıl sizce? Ben şahsen bayılarak giyiyorum :)
Siz de milyonlarca marka ve ürünü kıyaslayıp alışverişinizi ondan sonra yapmak istiyorsanız StilGiyin.Com'a uğramayı unutmayın.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder