28 Şubat 2016 Pazar

Doğum Günü Sürprizim 2: Bir Yatta Baş başa Yemek

Canım eşimin doğum günüm için hazırladığı sürprizin ilk aşamasını burada anlatmıştım.
Bir gün öncesinde yaşattığı eşsiz spa deneyimi sayesinde gevşemiş ve oldukça rahatlamıştım.
Sonrasında daha da güzel şeyler beni bekliyormuş meğersem.
Doğum günüm pazartesi gününe denk geldiğinden izin aldım. Eşim de işe gitti.
Hal böyle olunca hazırlanmak için bol bol vaktim vardı.
Saçımı, manikürümü ve bilumum hazırlığımı kuaförde hallettikten sonra eve gelip makyajımı yaptım kıyafetimi giyip saat dört gibi Kemer Marina'da hazırdım.

Teknede bu güller karşıladı beni. Bir de evimin şamdanları, peçeteliği.
düşünceli kocam yatta şık şeyler olmaz diye götürmüş.
Çok ince ve sevimli bir ayrıntıydı bence.



Yemek olarak Çupra tercih ettik. Restourant bize meze olarak karides ve kalamar getirdi.
Daha önce ikisini de hiç yememiştim.Kalamarı sevmedim; ama karides baya iyiymiş :)
Yemeğimizi kıyıdan aldıktan sonra açılma vakti geldi.


Müzik eşliğinde yemeğimizi yedikten sonra Kemer civarını gezdik.
Kaptanımız orta yaşlı kibar bir adamdı. İsmi Fırat. Kemer'e gelirseniz  ve tekne ile açılmak isterseniz Marina'da bulabilirsiniz.




Aile geleneğimiz değişmemiş ve eşim yine resimli pasta yaptırmış :)
Hediye olarak da geçen yıl kolyesini alabildiği zümrüt kolyenin yüzüğü alınmış.
Adam memur hepsini birden alamıyor tabii :)
Seneye de küpesi alınacak malum :)
Neyse en azından seneye hediyem ne ola ki acaba, diye düşünmeme gerek kalmadı.

Özetle rüya gibi bir geceydi. Hayalini dahi kurmaya cesaret edemeyeceğim bu geceyi yaşatan eşime çok teşekkür ederim. İyi ki diyorum şükür sebebim. Allah utandırmasın sevgimizi.


Özçekim :)
Ne kadar koca kafalı çıkmışım. Maalesef hiç fotojenik değilim ben :(


Giydiğim ayakkabı: Divarese
Ruj: Mac Ruby Woo
Çanta: Ted Baker
Elbise: Ted Baker
Not: Son gözdem Ted Baker markası. Aşığıyım.

Allah herkesi yuvasında mutlu etsin, bekarların karşısına hayırlı kısmetler çıkarsın.
Sevgiler

1 yorum: