14 Şubat 2016 Pazar

Doğum Günü Sürprizlerim:1 Crystal Hotel Delüxe Spa Deneyimimiz

8 Şubat benim doğum günüm.
8 Şubat 2016 itibariyle 27 yaşındayım.
30'a ne kaldı şurada filan derken biliyordum ki sevgili eşim her sene olduğu gibi bu sene de bana elinden geldiğince güzel şeyler hazırlayacak.
İtiraf edeyim ki benim tüm ağlayıp, sızlanıp planlarını öğrenme çabalarımı bu sene hep boşa çıkardı.
İyi ki de öyle yapmış.
Çok çok mutlu etti beni.
Not: Dikkat resimler fesat bünyelerde kıskanma, çekememe, b.k atma gibi tepkilere yol açabilir.
Evde kahvaltımızı yaptıktan sonra otele doğru yol aldık.
-Bilmeyenler için Kemer'de yaşıyoruz biz.-
Sömestr tatili olduğu için otel kış sezonuna göre oldukça kalabalıktı.
Lobide bir kahve içtikten sonra spaya indik.
Önce bir duş aldıktan sonra saunada biraz vakit geçirdik.
Sauna ne kadar güzel bir şey, sıcağı sevmeyen ben bile sauna bulunca es geçemiyorum. 
Nefesimi açıyor, daha iyi nefes almamı sağlıyor.


Saunadan sonra biraz da buhar odasında durduk.
Yine nefes açma için çok faydalı oldu.
Sonrasında kese işlemine geçtik.
Hamam kadın ve erkek için ortak olan ve sadece bayanların kullandığı tek kişilik bir bölüm ve kese sonrasında dinlenme odası olmak üzere üç bölümden oluşuyordu.
Çok şükür ki kadın erkek karışık bir yerde kese yaptırmayacak kadar edebe sahiptim ve bayanlara özel bölüme geçtim.
Balili bir bayan tarafından kese ve köpük yapıldı.
Özellikle köpük olayına bayıldım.
Neden kendime bunu daha önce yaptırmadım diye hayıflanıyorum.


Burası kadın ve erkeklerin ortak kullandığı alan.
Keseleme ve köpük işlemi bittikten sonra masaj odamıza geçtik.
Burası birden fazla bölümden oluşuyordu.
Masraftan kaçmayan eşim VİP odasını tutmuştu.



Vip odası resimdeki oda.
Diğer odalardan farklı olarak bu odada televizyon, jakuzi, duş yeri, sauna ve lavabo mevcut.
Balili bayan bana masaj yaptı.
Çok şeker bir bayan Türkçesi az, ama İngilizce konuşarak anlaştık.
Ben daha sert bir masaj bekliyordum açıkçası, hani tabiri caizse yoğuracak diye düşünüyordum.
Masaj güzeldi ama beklediğim gibi değildi.
Yine de dinlendirici bir müzik eşliğinde güzel bir masajdı.
Omuzlarımda stresten kaynaklı tutulma olduğunu söyledi.
Jakuziyi de kullandıktan sonra odadan ayrıldık.
Malum hava soğuk olduğu için kapalı havuzda biraz vakit geçirdik.




1.40 metre derinliğinde, bir kısmında jakuzi olan bir havuzdu.
Çok kalabalık da değildi. 
Çocuk bölümü de var.

Burada da biraz vakit geçirdikten sonra, üzerimizi giyip otelin oyun alanına geçtik.
Bu alan oldukça zengin, avmlerde bulunan oyun alanlarından farkı yok.


Bowlingden tut, basketbol oyununa, sincapların kafasına vurduğumuz oyuna kadar hepsini oynadık.

Ben bu gol atmalı oyuna bayılıyorum. 
Ayıptır söylemesi ben yendim.



Bowlingde madara olurken ben.
Doğum günü çocuğuna bu yapılır mı kociş ya :)

Velhasıl kelam doğum günümden önceki gün çok güzel bir gün geçirdim.
Bu sürpriz bile yeterken, en güzel şeyler doğum gününde dedi canım aşkım.
Bence eşim çok güzel düşünmüştü.
Siz de sevgilinize, eşinize böyle bir sürpriz yapabilirsiniz.
Eşime buradan teşekkür ediyorum.
Asıl sürprizimle başka bir postta görüşmek üzere veda ediyorum.
Sevgiler.


Not: Terlik, bornoz, havlu, peştemal, hatta erkekler için tek kullanımlık mayo bile otelde ücretsiz veriliyor.
Not2: Saun, buhar odası gibi yerlerde resim çekemeyceğim masaj odası karanlık olduğu için resimi otelin resimlerinden kullandım.Affola

4 yorum:

  1. Merhaba , bu otele bende gitmiştim güzel bir yerdi. Oh ne güzel bir süpriz olmuş .Doğum gününz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. Musmutlu yıllar ^.^ ben de spa otellerini çok seviyorum <3

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlenceli bir yazı olmuş yeni okuyabildim. biraz geç oldu ama muutlu uzun ömürlü yıllar :)

    YanıtlaSil