11 Haziran 2014 Çarşamba

:Cosmedic Laboratory: Plesanta Özlü Gündüz Kremi

İnternette takılırken bu siteye rastladım.
Plesanta Özlü kremlerden bahsediyorlardı.
İlk duyduğumda 'Iyyy' deyip yüzümü buruştursam da Plesantanın insan vücuduna ne kadar faydalı olduğunu adım gibi biliyordum. Konu ilgimi çekince araştırmaya başladım ve şu ibareye rastladım:

Biosentez yöntemiyle elde edilen, insan plasentasındaki proteinler ve amino asitlerin kullanılıyor olması. Bu proteinler insan plasentasında bulunan proteinlerin kopyasıdır. Bu biyosentetik proteinler insan üzerinde yan etki yaratmadığı gibi insan hücrelerine zarar vermezler aksine hücreleri yenileme, besleme ve eski hücrelerde yaşlanmayı geciktirici etki göstermektedirler.




Gerçek insan plesantası olsa kullanabilir miydim acaba ? :)

Plasenta; protein, mineral ve hormonlar açısından son derece zengin olan özellikleri sayesinde cildi gençleştirmek konusunda ‘mucizevî’ bir etkiye sahiptir. Hücreleri besleyip yeniliyor, cildi nemlendiriyor, kırışıklıkları yok ediyor ve kan dolaşımını hızlandırarak cilde ışıldayan bir görünüm kazandırıyor. . Ve bu yüzden plasenta kozmetiği 21 yüzyılın kozmetiği unvanını kazandı.

Bu yazıyı okuduktan sonra kullanırdım galiba.
Ne de olsa bayanız ve güzellik en büyük tutkumuz.

Ve gündüz kremini denemeye başladım.
Tam sonucu alabilmek için deneme sürecini oldukça uzun tuttum.


Sonuç...
Tek kelimeyle bayıldım.
Böyle yumuşacık, capcanlı daha gergin bir cilt.
Küçük kırışıkları yok etmeyi vaat eden ürün (ben de kırışıklık olmadığı için) bu konuda ne kadar başarılı bilemiycem ama cildi daha gergin gösterdiği  inkar edilemez bir gerçek.



Kıvamı  koyuya yakın.
Sürümü kolay :)
Nem vermesi de gayet güzel.
Cildi canlı göstermesi de ayrıca cabası.
Bu ürün sayesinde anlamış oldum ki eski insanlar gerçekten işlerini biliyorlarmış.

Ürünün olumsuz yanı ise, çok keskin olan kokusu.

Benim gibi kokuya duyarlıysanız eminim siz de rahatsız olursunuz.



Not: Kişisel deneyimimdir.




2 yorum:

  1. hic duymadim bu markayi, icerigini fazla düsünmemek lazim, baska bir insandan parcalar sürülüyor yüze resmen :D Ama güzel olmak kolay is degil iste ne yapacaksin:D

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil