5 Haziran 2014 Perşembe

Markafoni Alışverişim

Merhaba Sevgili İzleyicilerim,
Umarım hayatınızda her şey yolunda gidiyordur.
Beni soracak olursanız,
düğünü ve ardından görümceler dahil bir sürü badire atlatmış olarak hala ayaktayım.
Evimizin eksiklerini tek tek tamamlıyoruz.
Düğünde ailemin kaza geçirmesi ve sonrasında Ankara dönüşü bir trafik kazasına şahit olmamızla birlikte araba alma fikrini bir müddet rafa kaldırdık.
Başladık ev bakmaya; ama ev nasıl bakılır? 
Hele ki hiç bilmediğiniz bir şehirde...
Neyse efendim, kafamda tasarruf planlarıyla işe geldim. 
İşte biraz para biriktirelim falan filan.
Zaten tasarruflu bir insanım.
Ancak bir konu var ki, çok müsrifim.
Hayır hayır makyaj malzemesi filan değil.
Kıyafet,kıyafet,kıyafet.
İşe geldim.
Kuruldum masama.
Oda arkadaşım dedi ki: 'Markafoni'de çok güzel elbiseler var.'

Kendimi öyle bir kaptırmışım ki.
Satın alma kısmına geldiğimde ödemem gereken tutar 1000 tl'ya yaklaşıyordu.
Hemen bir kısmını elemeye çalıştım.
Yarısını eledim.
480 tl'ye düşürebildim.
Ama butik çok hoşuma gitti, ne yapayım.
Butiğin adı
DOMENA.
İlk kez duydum;
ama bundan sonra favorim olacak.
Aldıklarım naçizane şöyle ;
elime ulaşmaları 10 günü filan bulacak :(
Nasıl dayanacaksam :)
Peki bakalım aldıklarımı beğenecek misiniz?


Benim nişan elbisemde sarıydı.
Eşim bana çok yakıştırıyor.
Kolları filan da kapalı olunca (sıfır kol ya da askılıyı sevmiyorum) hemen kaptım.
Uzunlugunu da şöyle midi boy yaptırabilirm belki :)


Rengine, yazın rahat rahat giyebilme ihtimaline bayıldım.


Eteği ve üstündeki bluzu almış olabilirm.
Hatta bu bluzunun bir sürü rengini almışım.
1000 tl yi bulunca bıraktım :)


İlk kez turuncu bir kıyafetim olacak.
Kollarının uzunluğu olsun etek boyu olsun ;
Edepli edepli giyerim artık.


Ayyy, bunu o kadar çok sevdim ki açık olmasına filan bakmadım.
Artık yazlık ince hırkalarla filan giyerim :)


Ahhh. En güzelini en sona sakladım.
Yazın Ankara sokaklarında beni böyle görebilirsiniz.

Ne dersiniz, yavaş yavaş ilgi alanıma dönüp kıyafet postları yapayım mı?


4 yorum:

  1. Merhaba canım,
    Öncelikle çok geçmiş olsun ve yeni evlenmişsin sanırım hayırlı olsun. Rabbim mutluluğunuzu daim etsin.
    Sarı elbiseye ve onun altındaki cekete ba-yıl-dım. Güle güle giy, eskit inşallah :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok gözell laynnn!!! sana da çok yakışır eminim, güle güle giy, görümceleri siktir et :D

    YanıtlaSil
  3. yeni cicilerin güle güle giy, özellikle mavi ceket ve çiçekli etek bir harika <3

    YanıtlaSil