10 Haziran 2014 Salı

Mimlendim: Mor Mim / Purple Tag!


Merhaba Sevgili Takipçilerim:)
 Çok uzun zamandır mim yapmıyordum. ''Niye kimse beni mimlemiyor?" diye hayata küseli çok olmuştu ki Sevgili Süpercellma'm beni mimlemişti. 
Ben de hemen cevaplamaya koyuldum.

1) En çok sevdiğin yönün nedir?

Kesinlikle her devrin adamı değilim ya da girdiği kabın şeklini alanlardan değilim.
Elhamdülillah.


2) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?

Ben o kadar çok yerde ağladım ki ...
Tam emin değilim ama ağlamışımdır mutlaka.

3) Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin.Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
Ayyy süper ama daha çok kişiyi maymuna çevirsem olmuyor mu öyle :)
Görümcelerimi,blog aleminden bir kaç kişiyi, sinir bozucu bir kaç eski tanıdığı filan hep değiştitirirdim de.
Ahh sadece mimlerde oluyor bu gerçek.
Aslında sevmediğim insanlar sevmediğim halde kalsınlar.
Sevdiğim insanların eksik yönlerini tamamlamak isterdim.
Kardeşim biraz daha umursamaz, Eşim biraz daha hamarat :) ablam biraz kötü olsa mesela.
Çok iyi olurdu :)




4) Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?

Hayır hiç girmedim ama şimdi merak ettim nasıl olurdu.

5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?

Gülünç durum dedin mi? Ben orada olurum arkadaş.
Konya'da yanlışlıkla Ortodonti yerine ortopedi bölümünden randevu almışım.Sonra da ortalığı birbirine kattım.Sağlık Bkanlığına şikayet etmeye kalktım.Sonra da fark edildi :)
Allahım rezil olmuştum :)




6) Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçseydin,kimi seçerdin?


Ayy, tabii ki eşimi seçerim; ama mesela Dünyada az kişi kalmış.
İnsan ırkının devamı için evlenmem gerekirse Alain Delon'un gençlik hali olabilir.




7) Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da artist oynasın isterdin?




Fahriye Evcen oynasın bence :)



8) Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?

Oooo yakın bir zamanda Ankara'da otobüste ağladım.Bakanları filan da azarladım.



9) Superman mi? - Batman mi?

Tabii ki Superman! :) Batman neymiş öyle?Maskeli kara peçe gibi :)



10) Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik. Mesela Eyfel Kulesini elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?

Ben gece korkan bir çocuk olarak farklı nensneleri hayalet olarak filan düşünürdüm.Bir de konuşursan radyoda sesin çıkıyor sanardım bir de tv nin arka kapağından girip tvye çıkılabileceğini düşünürdüm :)




11) Hayatın anlamı nedir?
İnsana yakışır bir şekilde kimseye zarar vermeden sevdiklerinle mutlu huzurlu yaşamak :)


Ben kimseyi mimlemiyorum.İsteyen yapabilir.
Öpüyorum herkesi :)





4 yorum:

  1. hahahahah TV olayımız aynıymış ya la :D ne salakmışız kızz ayy İlber Ortaylı duymasın ahaha :D

    YanıtlaSil
  2. ya ama çocuğuz daha gayet normal :)

    YanıtlaSil
  3. aaaa bende özlemisim mimleri bende yapayim :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy cidden fena rezil olmuşsun :)
    fahriye evcen ne kadar farklı o fotoğrafta. Anlayamadım bir an kim olduğunu. Güzel bir kadın ben de çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil