27 Haziran 2014 Cuma

Mineral Makyaj:Youngblood Kapatıcı

                           
Merhaba ,
Bugün size Jane İradele ile birlikte Mineral makyajın öncülerinden olan Youngblood markasının kapatıcısını tanıtacağım.
Bana Sevgili Sihirli Mavi'nin Anneler Günü etkinliğinde çekilişle çıktı.Bu ürünün Sponsoru ise Dermorenda sitesi idi.
Buradan hem Sihirli Maviye hem de Dermorenda Sitesine teşekkürlerimi sunuyorum.
Öncelikle bahsetmem gerekirse, Mineral makyaj diğer makyaj ürünlerinin aksine cilde zarar vermiyor. Hatta o kadar iddialılar ki cildi makyaj sonrası bile temizlemeye gerek olmadığını söylüyorlar.
Her ne kadar henüz yüzümü yıkamamazlık yapmasam da bu iddialarına katılıyorum. 

Ürün 2.8 g.
Ürün minicik, yanınızda çok kolay taşıyabilirsiniz.
Kabı maalesef Nars'ın kaplarına benziyor.
Şık ama çok kolay leke oluyor.
Bu konuda oldukça dikkatli olmak zorundasınız.

Bendeki Fair rengi.
Benim tam rengime uydu :)
Hatta o kadar uydu ki henüz Mac kapatıcım bitmeden buna geçtim ve onu bir köşeye attım ve 1 numara ilan ettim.
Ben fırçadan ziyade elimle uygulamayı sevdim.
Çünkü biraz ısıtınca daha çok verim aldım.
Yapısı kremsi. Elimde de göz altlarımda da yumuşacık bir etki.
Ayrıca kapatıcı etkisinin yanında aydınlatıcı etkisi de oldukça fazla.
Hatta cildimdeki küçük küçük sivilce lekelerini kapatmada da kullanıyorum.
Bileğimde denemeden önce :)


Denedikten sonra

Ürüne Dermorenda sitesinden ulaşabilirsiniz.
Her kuruşuna değer.
Zannetmiyorum ki beğenmeyen bir insan evladı olsun :)
Eğer yeni bir kapatıcı denemek istiyorsanız bu ürüne bir şans vermelisiniz.
Sevgilerle ...





2 yorum:

  1. kapatıcılığı oldukça güzel gözüküyor,, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Bende çok begendim gule gule kullan canım

    YanıtlaSil