16 Haziran 2014 Pazartesi

PÜRNEM YEŞİL ÇAYLI GÖZ ÇEVRESİ KREMİ

Merhaba Sevgili Takipçilerim,
Umarım hayatınız günlük güneşliktir.
Bugün size sevgili Sihirli Mavi'nin Anneler Günü etkinliğinde verilen Purnem Ürününü tanıtmaya çalışacağım.
Pürnem markasını ben yeni yeni duyuyordum ve duyduklarım olumluydu.
Hal böyle olunca denemek boynumun borcu olmuştu.
Etkinlikte hediye edilince çok sevindim.
Bir aylık bir deneme sürem oldu.
Haydi hep birlikte deneyimlerimi okuyalım.


Öncelikle sunumu harikaydı.
Bu markanın kendine saygı duymasına yoruyorum.
Kurdela, kalpler filan çok ciciydi.


Markaya gelecek olursak bir Türk Markası.
Üretimleri Zonguldak'taymış.
Naturel ve Masum olmayı sloganları haline getirmişler.
Waoavvv çok iddialı.


Ürün 15 ml.
Uzunca süre idare eder diye düşünüyorum.


Ürünün kullanımı kolay.
Öyle kapağı açınca çok fazla ürün çıkmıyor.


Ürünün parfümsüz, çok hoş bir kokusu var.
Zaten ürünün içeriği çok temiz.
Ne paraben ne başka bişey :)
Tek kullanımda yumuşacık yapıyor.
Benim göz kapaklarım zaten kuru değildir ama ekstra bir yağlanma da yapmadı.
Ancak uzun vadede hiç bir göz kreminin etmediği gibi bunun da kırışıklıklara etki ettiğin sanmıyorum.
Tabii bu durum kırışıklıklar oluşmadan önce önlem almamıza engel olmamalı.
Kısaca belirtmeliyim ki ben ürünü sevdim.
İçeriği bu kadar temiz bir Türk Markasına şans vermek isterseniz bilgileri aşağıda paylaşıyorum.
Görüşmek üzere :)

Diğer adres ve telefonlar:
Tel: 0372 322 6653-72
05336542305
e-mail:  info@nmkozmetik.com 

Adres: Kestaneci mah. Karaelmas cad. no:66/4 KDZ. Ereğli/Zonguldak

2 yorum:

  1. I used to be suggested this blog through my cousin. I
    am no longer certain whether or not this publish is written by means of him as nobody else recognise such
    detailed approximately my difficulty. You're amazing! Thank you!



    Feel free to visit my web blog: pure African

    YanıtlaSil
  2. Purnem'in yeşil çaylı nemlendiricisini kullanıyorum ben, göz çevresi kremini de çok merak ediyordum.Benim için kırışıklıkları düzeltmesinden ziyade göz çevresini zarar vermeden nemli tutması önemli.Türk markası olması da büyük bir artı benim için,bligilendirdiginiz için çok teşekkür ediyorum,sevgiler..Demet..

    YanıtlaSil