9 Haziran 2014 Pazartesi

Garden Event Sponsorlarımız

Bidiğiniz üzere ben geçen hafta İstanbul'da ilk Blogger Buluşmama katılmıştım.
Tabii sponsorlarımız bizi yine yalnız bırakmadı ve bol bol ürün yolladılar.
Ne var ki çokça -belki kozmetikten daha da fazla- gıda vardı.
Ve onları Ankara'ya getirmek zor olacaktı.
Üstüne eşimin de iki eli kırıktı.
Bu sebeble gıdaları eşimin teyzesine bıraktık.

Gelelim Sponsorlarımıza;
Kliksa Sorumlusu bize sitelerinden bahsetti.
Sonra da çekilişle 3 kişiye tablet hediye ettiler.
Ben de almayı planladığım için bana çıkmasını çok istedim ama olmadı :)


Ben de bu ajandayla idare edeceğim artık.


Esstanbul'un sorumlusu bize güzellik merkezi ile ilgili bir kaç ayrıntı paylaşıp çekilişle 3 kişiye hediye verdiler. Tabii ben yine şanslı değildim :) 
Ama her bloggera bir seans 1,5 saatlik cilt bakımı hediye ettiler.
 İstanbula gitmek için bahanem olacak :)


Yine Kahve Dünyasından tatlı bir bayan bize yeni ürünlerden hediye etti.
Ayrıca çikolata kursu hediye ettiler.
Tabii İstanbul'da.
Olsun giderim ki.




Bir paketi yine İstanbul'da bıraktım; ama birini getirdim.
Yok böyle bir lezzet.
Şiddetle tavsiye edilir.


Sabuncakis ve buldumbuldum.com'un sorumlusu...
Orkidelerle zaten beni mest etmişlerdi.
Bir deevrak ve takı düzenleyicisi ile kalbimdeki yerlerini pekiştirdiler.


Takı disagner ını yapar yapmaz paylaşacağım.



Bir başka firma ise Erişler Gıda idi.
Reklamlard son zamanlarda sıkça görmeye başladığımız Nudo'yu tanıttılar.
Söylediklerine göre bu lezzeti Türk damak tadına uygun hale getirmişler.
Henüz denemedim.
Dediğim gibi büyük kısmını da İstanbul'da bıraktım, getirdiklerimi deneyip paylaşacağım.


Kadırga Müziğin hediyeleri.
Eşim el koydu.
Zatem rahmetli Müslüm Gürses çok tarzım değil.


Amir Teneke.
Günlük ilacını filan koymak için güzel bir kutucuk.


Pakmaya sağolsun dolu dolubir kutu göndermiş.
Artık yapar yapar, İnstgram'da beğenilerinize sunarım.



Ankara'ya getirdim çünkü Tarhana çok sağlıklı bir besin.
Firma da çok enteresan geldi.
Tarhana methiyeler yazmışlar.
Denedik ve bayıldık.
Üstelik çok da pratik.
Bir de tarhananın topak topak olmaması için önerileri var :)
Dahası için satın alınız.



Beşler de çok cömertti.
Ancak bütün paket İstanbul'da kaldı :)
ORadaki yemek bloglarının söylediğine göre en kaliteli et firmalarındanmış.


Gurme 212, benimle Ankara'ya gelenlerden.
Çünkü kurutulmuş domatese bayıldım.
Zeytine aşık biri olarak zeytinleri de favorim oldu.



Kılıç Deniz deniz ürünleri göndermişti ve onlar Ankara'ya gelmişti :)
Kutuları ve sunumları harikaydı.
Teşekkürler.



Eşimin kuzenine hediye ettim.
Çünkü ben de bir paket duruyor hiç kullanılmamış.
Teşekkürler İxora.




Caltypso gıda sprey yağı tanıttı ve hediye etti.
Hani fırın tepsisi filan yağlamak gerekir ya.
Yağı dökeriz, yayarız.
Artık ona gerek kalmadı.
İki pıs pıs , İşlem tamamdır.


Dove seyahat serisi :)



Beni en mutlu eden firmalardan biriydi: Naramaxx
Nasıl daha önce keşfedememişim ki.
Hayıflandım.
İçindekiler sürpriz olsun istiyorum.


Doğuş'un sunumu çok güzeldi.


Daha önce denediğim Mistik çayına bayılmıştım.
Öneririm.
Yine bu pakette yeşil çay hariç İstanbul'da kaldı :(


Panda'nın yeni ürünleri.
İstanbul'da hep beraber yedik.
Gayet lezzetliydi.



Seltek Grubun sorumlusu :)
Bize harika ürünler hediye etti.
İşte onlar:

İlk kez duydum ve kaliteli olduğunu hissettim resmen.
Denemek için sabırsızlanıyorum.





Raen bize bu şirinlikleri yollamış.


Blog toplantılarının olmazsa olmazı.Hc Hair Ovex.
Benim banyo demirbaşlarımdan kendisi.


Ulric De Varens Parfümleri :)


Ekoz Kozmetik'in kokusu.Çekilişle kazandım :)


İlk kez deneyeceğim Cyrene Şampuanı.
Yorumlamam beklensin :)


Cosmed'in selülit ve ayak ürünü.


The Magic Shop 
Yeni sivilce ürünlerim.
Denemeye başladım bile.
En kısa sürede yorumlarım burada olacak



Ali Göde Şalgam.
Bayıldım, bayıldım.



                                                   

                                          





1 yorum: